Po skončení strednej školy som navštevoval istý kurz, ktorého témou bolo spojiť obchodný manažment a prácu s PC. Možno ste sa i Vy zaujímali o podobné prednášky, alebo ste o nich možno niekde čítali. Hádam všade Vám povedia, že základom je, aby ste si vytvorili vlastnú webovú stránku. Lenže aj vytvorenie vlastného webu má viac možností a podľa toho akú si vyberieme, výber podstatnou mierou následne určí, akú budeme mať návštevnosť a teda koľko potencionálnych záujemcov či dokonca zákazníkov.

google

A samozrejme, kurz nám poskytol "úspešnú" cestu, kedy sme si vytvárali web cez  stránku webnode, bezplatnú službu. Čo tým chcem povedať, to musím trochu obšírnejšie opísať.

Je síce naozaj fajn, že takéto služby webnode sú zdarma, no ak sa na to pozrieme reálne, takúto Vašu stránku nikto nikdy nenájde. Je dobrá možno tak pre Vašu zábavu a naučenie sa najjednoduchejších základov tvorenia webu. Alebo by sa dala využiť smerom, kedy tú stránku budete posielať ako vizitku cez mail niekomu, koho osobne skontaktujete. Lenže dobrý web a reklama majú kontaktovať a prilákať zákazníkov sami, to je ten účel a nie aby ste každého jedného zákazníka hľadal sám a zúfalo mu posielal odkaz v podobe tejto stránky, ktorú bez Vášho kontaktovania nikto nikdy nenájde. To ten účel nakoniec aj tak vykonávate len sami a takáto stránka Vám nejako významne nepomáha.

vyhledávač

Celé je to spôsobené tým, že sme využili bezplatnú službu a teda musíme očakávať i nekomerčný účel. Funguje to totiž tak, že ktorý web istému vyhľadávaču viac zaplatí, ten bude vyššie umiestnený v poradí. Väčšina ľudí používa Google a pri hľadaní zväčša klikne na prvé odkazy v poradí. Myslíte si, že Vaša webnode bezplatná stránka bude asi druhý odkaz v poradí hľadania a predbehne weby veľkých a komerčných spoločností? To iste :D.

•         Chcelo by to známejšieho sponzora, ktorý by odkaz na Váš web publikoval na svojej populárnejšej a oveľa navštevovanejšej stránke.